UNIVERSAL STUDIOS!

Hej!

Har haft en andra toppendag här i LA nu, och jag är nu ännu mer osäker på om jag verkligen kommer komma hem efter de här två veckorna. Idag besökte vi Universal Studios som är en theme park med massa filmscener och åkattraktioner. Bland annat kan man åka på en guidad tur genom området där alla Hollywood-filmer och tv-serier spelas in. Till exempel har vi sett scener från The fast and the furious, Psycho, Ghost Whisperer, King Kong och såklart Desperate Housewives. Idag har jag alltså varit på Visteria Lane och sett Gabrielles, Susans, Lynettes och Brees hus. Dock är allt mycket mindre i verkligheten och det är svårt att förstå hur det kan se så glammigt ut på tv. Men det var sjukt roligt att ha varit där!

Imorgon ska Mia jobba och jag ska hjälpa till. Dessutom ska vi åka till Santa Monica och shoppa och kolla lite på stranden!

Godnatt! :)













2010-04-05 @ 07:46:37 Resor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

är husen från Weseria lane?! :D:D

2010-04-11 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0