BILDER FRÅN PALM SPRINGS!

Har haft så fullt upp de senaste dagarna att jag inte har hunnit lägga upp några bilder från Palm Springs (eller Palle som Mia kallar det). Dock rekomenderar jag ALLA till att betala kontant eftersom hotellet först försökte lura oss på 20 dollar och hyrbilskillen sedan försökte lura oss på 55 dollar. Jag fick ta fighten, medan min kära syster försvann. I ungefär 20 minuter stod jag och bråkade med tre olika män i kostym från biluthyrningsfirman, sedan erkände de att de hade fel och jag fick tillbaka mina 55 dollar och fick gå därifrån utan ens en ursäkt.

Det var en väldig tur att vi fick tillbaka alla dessa pengar eftersom vi behövde dem idag då vi åkte på en parkeringsböter på 60 dollar. Helvete!

















2010-04-14 @ 02:54:22 Resor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0