BILDER FRÅN HELGEN!

Här kommer lite bilder från helgen!

På dagen i fredags var Mia och jag i en svanpark med Nylah och matade fiskar, sköldpaddor och svanar. På kvällen gick vi ut och åt på en restaurang på Main Street mellan Santa Monica och Venice med de två svenska killarna Viktor och Adam som Mia och hennes tjejkompisar har träffat här. Riktigt trevlig kväll och riktigt trevliga killar. Dock kom jag inte, som vanligt, in på klubben som de andra gick till, utan fick glatt sätta mig på ett café bredvid och äta en liten fruktcoktail. Men vad gör det när Mia och Viktor är så snälla och kommer och gör mig sällskap efter en liten stund!

På lördagen åkte jag, Mia och Eva till West Hollywood och mötte upp för Frida för lunch och Frozen Yoghurt. Älskar Frozen Yoghurt med brownie och jordgubbar. På kvällen åkte vi till en bar i Venice och mötte upp Victor och Adam igen för en drink. Denna gången fick jag lyckligtvis följa med in på baren istället för att sitta utanför.

På söndagen kom helgen höjdpunkt! Vi hyrde en bil och åkte till Six Flags som är ett stort nöjesfält här i LA. Och allt jag kan säga är att Liseberg är det största skämtet någonsin. Här fanns minst tio berg- och dalbanor varav alla var värre än både Balder och Kanonen. Jag kan nu stolt säga att jag har åkt den högsta, längsta och snabbaste samt den enda 5-D berg- och dalbanan i världen!

Jag har haft en helt underbar helg och JAG ÄLSKAR LOS ANGELES! :)





































2010-04-20 @ 06:22:46 Resor Permalink


Kommentarer
Postat av: mikaela

Hejsan :) jag har startat en såkallad bloppis på bloggen så det vore kul om du kikade in och la en kommentar i fältet nedanför inläggen om du var intresserad. Kram på dig :)

2010-04-27 @ 00:36:38
URL: http://mmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0