Wendela är bitter!

Känner mig lite bitter ikväll. Alla har övergett mig för Pumpen, och minderårig som jag är får jag stanna hemma. Ensam. Som att det inte räckte med det, blir jag även terroriserad över sms från personer som gläds över att jag inte kan gå ut (och kanske nästan är för gammal för Pumpen också?)

Whatever (känner mig lite som Anna Anka och kommer inte på det svenska ordet just för tillfället). Igår var jag på Bio, flickan som lekte med elden. Och jag måste faktiskt säga att jag är lite besviken eftersom den första filmen var ungefär hundra gånger bättre. Men helt klart sevärd. Dock kan jag hålla med min syster om att ett intelligentare biosällskap nästa gång skulle underlätta!

Kommentarer som "Vem är den blonda tjejen?" och "Vem är Lisbeth?" samt "Heter hon Lisbeth Salamander?" vill man inte höra från "män" som utger sig från att vara intelligenta. Man har högre förväntningar på en 28-åring och en som precis har gått Natur!

Förresten, den blonda tjejen och Lisbeth är huvudpersonen. Och hon heter inte Salamander!

2009-09-26 @ 22:30:10 TV & Film Permalink


Kommentarer
Postat av: ricky

hahha, fint verkligen!!! jag är fan inte för gammal för att gå på pumpen! du däremot är för lllllllllllllllliiiiiiiiiiiittttttttttttttttteeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!

2009-09-26 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0