Förslag på musik?

Hemma efter en raggarrunda med Edde, Becca, och Jenna Handi eftersom en av oss visst råkade ta körkort idag. Många gratulationer till Edvin! :)

Becca skulle till stallet och mata sin häst och vem träffade vi på då om inte vår gamle vän Göran. Det var väldigt länge sen vi lekte Göran nu, men efter att jag idag såg honom känner jag att det kommer bli ett av mina stora intressen igen. För ett par månader sedan gick det inte en dag utan att vi lekte Göran och han blev till slut en legend! För er som inte vet vad "leka Göran" är kan ni titta på videon i det här inlägget! :)

Förresten så ska vi nog snart spela in en ny musikvideo och jag behöver förslag på vilken musik vi ska välja. Jag är öppen för alla låtar! :)


2009-09-02 @ 17:06:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

KICK - Ge mig lite mer



Go for it!

2009-09-02 @ 17:42:58
URL: http://www.youtube.com/watch?v=MtisD6_z_WE&feature=related
Postat av: Halvdan Glappkäft

Skulle vilja se er köra lite tyngre musik....Perfect Strangers med Deep Purple skulle vara riktigt mäktigt!

2009-09-02 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0