Broken Strings!

Hej!

Det blev visst tre dagars uppehåll i mitt bloggande (precis som jag lovat mig själv att det aldrig mer ska bli). Jobbade både i fredags och lördags och som vanligt har jag ingen inspiration alls efter en dag på jobbet och vill mest bara sova. Dock fick jag inte sova i söndags heller utan på kvällen var det fest. Avslutningsfest på jobbet och som vanligt är våra jobbfester hur roliga som helst. Och se slutar alltid sent. Trots det gick det hyfsat bra i skolan :) Somnade direkt när jag kom hem och vaknade vid klockan åtta på kvällen av att jag hade ställt alarmet och trodde att jag skulle till skolan!

Fick precis veta av en nära vän att min video Broken Strings ligger uppe på någon sida som Dagens Musikvideo. Och som alla vet är den ju fortfarande bara på skämt? :)

Här är den för er som vill njuta av den igen! :)

2009-09-01 @ 15:51:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Vitaly

sidan heter existenz.se ;)

2009-09-01 @ 16:51:39
Postat av: Sylvia

haha! garvar ihjäl mig! Ni är så sjukt söta.

2009-09-01 @ 17:10:00
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pinsamt att vara med på existenz.se! :P

2009-09-01 @ 17:29:01
Postat av: gabriella

haha shit vilka taskiga kommentarer ni fått på sidan den låg uppe!

men jag tycker ni är duktiga :D hihi

2009-09-01 @ 18:22:34
URL: http://gabriellaella.devote.se
Postat av: chris

damn you're hot!



d[-_-]b

2009-09-02 @ 05:01:56
URL: http://chriswalldoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0