Uppföljning till "Det verkar som vi har en konstnär bland oss"!

Nu är det bråttom. Jag efterlyser ett säkert ställe att gömma mig på. Jag måste gå under jorden omedelbart. Efter mitt förra inlägg "Det verkar som vi har en konstnär bland oss" har jag fått in en mängd dödshot. Exempel på dessa är

"hon är nu mera min nemesis. jag kommer göra allt som står i min makt för att göra henne illa!"

"med all rätt. säg att det står en röd van utanför shalom!"

"säg att det står en van utanför där hon är!"

"säg att hon aldrig mer kan gå ut när det är mörkt ut. för jag kommer vänta på henne"

"det kommer hon göra när hon är ihop tejpad med munkavel i min van! och vi är på väg ut till en sjö"

"jaja detta kommer sluta illa för henn. tur att jag har en lägenhet jag kan gömma mig i....eller gömma henne i"

 


Jag kommer rygga tillbaka av skräck varje gång jag ser en röd van!


2009-09-03 @ 19:08:44 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var trevligt att lära känna dej wenald!

2009-09-03 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0