Spelberoende?

Jag har blivit helt förtrollad av ett sånt där töntigt spel på internet. Man ska driva ett spa och tjäna över målet varje dag för att kunna gå vidare till nästa nivå. Självklart klarar jag det inte varje gång och då blir jag som en besatt och spelar om och om igen. Så här har det varit sedan i Lördags. Hur ska jag komma ur mitt spelberoende?

Antagligen är det bara ett sätt att dölja min ilska för att 99 procent av skolan är lediga imorgon, och jag oturligt nog tillhör den där sista procenten. Eller så är det för att jag ska försöka glömma bort mitt chokladsug (Konsum ligger tre meter bort och stänger om 20 minuter. Orkar jag?)

Nej, först ska jag försöka övertala pappa att skaffa en facebook. Varför inte liksom?

2009-09-14 @ 20:39:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0