Jag ser ut som Björn Borg!

Jag tänkte att jag skulle unna mig något idag, kanske för att jag är sjuk, eller kanske för att jag fyller år imorgon! Så jag gjorde helt enkelt en impulsmakeover i form av att klippa håret.

Eftersom jag hellre skulle klippa av mig benet med en sax, än att klippa av håret har jag inte så mycket val på hur jag ska ha håret. Så det blev en lugg!

Än kan jag väl inte säga att det är speciellt snyggt, eftersom håret inte har förstått att en lugg har klippts och därför envisas med att ställa sig rakt ut. Jag har tryckt på ett hårband över huvudet á la Björn Borg och måste därför sitta och kolla upp i taket för att kunna se golvet. Huvudet känns även lite tyngra än vad det gjorde innan. Ångrar jag mig....?


Ungefär så här ser jag ut nu! Blond dock!

2009-09-28 @ 15:06:03 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0