Hjälp jag är med i en japansk TV-show!

Yes, det är jag faktiskt! :)

Jag och mina kompanjoner Sofie, Amanda och Reebecca (Jenifer var inte med eftersom hon för tillfället är halt, därför tycker jag att alla ska skänka en tanke åt henne. En tanke som inte har med hennes jacuzzi att göra). När vi står inne på guldsmeden tågar ett helt litet japanskt (eller egentligen var det ett koreanskt) TV-team in genom dörren och frågar om de får intervjua personalen. Roat kollar vi på och faktiskt så skrattar vi lite åt vad de blir utsatta för. Det skulle vi inte ha gjort för sekunden efteråt har de näst intill tryckt upp kameran i våra ansikten och börjat intervjua oss om Astrid Lindgrens Värld. Sofie avlägsnar sig hastigt från kamerans blickfång, Becca och Manda säger inte ett ord och därför måste jag börja prata (det är sjukt vad engelskan stakar sig om man inte är beredd). När jag har mumlat klart på konstig engelska vänder han sig till Becca som säger "I don't speak english" innan de hunnit ställa en fråga och sedan till Amanda. De frågar om hon gillar parken och hennes svar blev "Yes, it's nice" med ett gabskratt efteråt och sedan frågar de om hon gillar Pippi Långstrump och hon svara "Yes" som efterföljs av ännu ett gapskratt.

Bra insats tjejer, bra insats! :)


Är det bara i Korea man har så stora kameror?

2009-09-01 @ 17:57:34 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah lite kul! tv stjärna:P

2009-09-01 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0