Har du klädproblem?

Eftersom det är så svårt att få med sig de kläder som man verkligen känner för när man flyttar mellan mamma och pappa så har jag kommit på en lösning. De kläder jag valde tills idag när jag var jättestressad i måndags kände jag idag mest för att klippa sönder och slänga ut genom fönstret (haha?). Därför tog jag helt enkelt saken i egna händer och rotade igenom hela pappas garderob och hittade till slut något som inte var alldeled för stort. Vad gör det att jag luktar man när jag har snygga kläder liksom? :) (Undra vad pappa säger när han ser det här?)

Ikväll åker vi förhoppningsvis till Västervik och kollar på hockey direkt efter APU:n så jag är inte hemma förrän seeent! Hockey är väl egentligen inte sådär superkul, men McDonalds lockar :)

Puss hej!


Extremt dålig tillfällig mobilkamera!

2009-09-16 @ 09:44:30 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0