Får man göra så?

Har tagit en sväng på stan med Mia nu, men vi blev så trötta att vi gick hem ganska snabbt igen. Väl hemma tror jag att hon har sagt upp kontakten med mig. Jag körde absolut den absolut roligaste klassikern man kan göra!

Mia och jag satt på balkongen när plötsligt en bil full med unga killar stannar nedanför och frågar ett förbipasserande par om det finns något McDonalds i närheten. De börjar förklara vägen till Sibylla och Mr Burger (king) och samtidigt får jag ett infall och skriker "Ni kan få äta hos oss" och springer in genom dörren. Kvar på balkongen sitter Mia... i ungefär två sekunder innan hon springer efter mig.

Skitkul! Men, får man verkligen göra så?


Förlåt Mackan!

2009-09-19 @ 14:32:41 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hon kanske förtjänade det? :P

2009-09-24 @ 17:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0