Fredag!

Tack så mycket för den (för det mesta) positiva responsen för vår lilla film jag la upp igår. Det var lite kul! :)

Nu väntar jag på att min kära pojkvän ska vakna så att vi kan gå ut på stan. Han är numer okontaktbar tills sent på eftermiddagen eftersom han jobbar natt. Men faktiskt så finns det många fördelar med att ha en pojkvän som jobbar natt. Till exempel så får man hela sängen för sig själv på natten och man kan koncentrera sig på skolan eftersom ingen skickar sms hela dagarna! Toppen! :)

Oj, nu drog Mia (eller ska man numer säga Anna Anka?) en hög ton som hennes röst inte klarade av. Hjälp!

2009-09-25 @ 14:07:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, "anna ankas" röst har ju skurit genom mitt huvud ett antal gånger nu ;)

2009-09-25 @ 18:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0