Anna Anka är på besök!

Nu är vi tillbaka igen!

Jag har förstått att efter vår senaste musikvideo har det varit lite kaos i Vimmerby Hockeys omklädningsrum. Därför vill jag lugna eventuella grannar/hockeyspelare med att säga att DETTA ÄR BARA ETT SKÄMT. Vi menar inte allvar!

Så här gick det till när mina vänner Anna Anka och Maria Montazami från tv-programmet Svenska Hollywoodfruar (även om du inte sett programmet så kan du inte ha missat reklamen) var här på besök igår. Titta, lyssna, njut och glöm för all del inte bort att det är på skämt!

(Du som väljer att titta på filmen får gärna skruva upp volymen eftersom det är väldigt dåligt ljud i början. Men det blir bättre efter en liten stund!)

 

2009-09-24 @ 19:28:34 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha, jag tror jag avlider!!!! :D

2009-09-24 @ 19:48:03
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhahahahahahahha

2009-09-24 @ 20:12:10
Postat av: erik

fy faaaan så störda!!!

2009-09-24 @ 23:09:59
Postat av: hockeyspelare

hahaha, nu har vi nåt nytt att diskutera i omklädningsrummet!

2009-09-24 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0