Lördag!

God morgon alla människor!

Vilken underbar morgon det är. Jag är helt ensam, musiken går inte igång och jag vill ut på stan. Dock lär det ju bli helt ensam eftersom min syster fortfarande ligger och sover så himla gott i sängen, min mamma jobbar och min enda vän (förutom de som spelar fotboll 24/7) har tagit sina väskor och flyttat till Linköping.

Igår åkte jag skridskor för första gången på flera år och jag är faktiskt ganska nöjd. Jag ramlade bara en gång och det var när Robin sköt en puck på min skridsko. Jag höll dock utsikt efter S. Svensson. Jag har hört att han ska vara riktigt bra på att tackla små tjejer som försöker åka skridskor, så jag hade väl tur! :)





Mia har mycket roliga bilder som jag får tillgång till när jag loggar in i hennes namn. Jag gillar hennes Spotify-spellista bättre än min egen så då loggar jag in på allt i hennes namn. Det känns bättre så! :)

2009-09-19 @ 10:33:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha jag ä väl inte lite heller :P???!

2009-09-21 @ 18:44:25
Postat av: Wendela

Haha jo Sarah! Jag tycker du är ganska liten :)

2009-09-22 @ 15:46:15
URL: http://wendelamedw.se
Postat av: Sarah,,

fasiken också :)

2009-09-25 @ 18:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0