Det verkar som vi har en konstnär bland oss!

Dags för en liten minitävling här i bloggen. Det är möjligtvis ingen som kan gissa vem personen jag beskriver är? År 2000 deltog han i en målarkurs i Vimmerby, på den tiden hade han hår och en gräslig tröja med någon slags seriefigur på. Och jag skulle heller inte tro att det blev något av hans målarkarriär. Den som gissar rätt på vem personen jag pratar om är kan jag lova en riktigt fin present!

Dock är det här ganska riskfyllt för mig att publicera, eftersom personen i fråga har hotat att kidnappa mig i sin "van" om jag gör det. Han har även bett min syster att skjuta mig!

Fly Wendela, fly!




Vem är han?

2009-09-03 @ 18:26:56 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är säkert Kim Lindman haha

2009-09-03 @ 20:33:25
Postat av: J

hahaha jag tror jag vet vem det är!

2009-09-04 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0