Dagen!

Kort dag i skolan idag, 9-12.15. Dock inte för Amanda Lundberg som trodde hon hade försovit sig och stressade till skolan. När hon hade anlänt, öppnat sitt underskåp och studerat schemat insåg hon att hon var lite väl tidig och kunde då lugnt återvända hem och äta frukost i lugn och ro!

Faktiskt så tror jag att det är den enda roliga som kommer hända under dagen för jag har en matteläxa som ska bli gjord. Ska även fundera lite på en ny kategori till min blogg, som jag ska diskutera med de som vill lyssna!

Nu ska jag kolla på Oprah där det diskuteras hur man pratar om sex med sina barn. Kan nog bli lite intressant:)

Tack :)

2009-09-02 @ 13:16:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0