Trafikfara!

Var som sagt hos Linda i Linköping i veckan och det var verkligen en upplevelse. Som vanligt när Makarena kommer till en ny stad blir hela staden osäker. Även Linda kan bidra lite. Just denna dag handlade det om en stoooor trafikfara och dålig lokalkännedom.

Allt började med att vi skulle handla och körde runt ett tag för att hitta affären. Väl inne i affären kommer jag på att jag har glömt min plånbok hemma, i Vimmerby. (Som tur var hade jag med Mia. Hon betalar allt. Toppen!) På vägen ut från parkering tryckte Mia gasen i botten och en stackars kille spärrade upp ögonen och hoppade högt i luften för att han blev så rädd att han skulle bli påkörd.

Sedan fortsatte vi vår bilfärd ca en timme, eftersom Linda inte hittade hem. Grattis!
2009-10-16 @ 14:42:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ricky

vad ska man säga? =)

2009-10-16 @ 14:53:26
Postat av: mia

ricky, du ska nog inte säga nåt. brukar bli bäst så. ;)

2009-10-16 @ 15:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0