Julkänslor?

På grund av total rastlöshet och uttråkning har min blogg legat nere ett par dagar. Men idag är jag tillbaka igen.

Jag blev så inspirerad idag när girlsen kom tillbaka efter specialidrotten och luktade hockeysvett att jag själv bestämde mig för att åka skridskor. Med full hockeyutrustning på ksplev jag ut på isen och jag måste säga att det känns ganska förnedrande när 10-åriga små pojkar skrattar åt en. Därför tar jag förhoppningsvis med mig min syster imorgon, som inte har stått på ett par skridskor sedan hon var ungefär tre år gammal.

Nu blir det lite fika med pepparkakor. Lite julkänsla. Dessutom är det ju snart dags för att ta fram julgranen om man ska följa förra årets tradition då Mia och jag tog fram den i slutet av november. Dock åkte den in i förrådet igen lika snabbt eftersom mamma inte uppskattade våra julkänslor!

Puss


Har rensat datorn på bilder och har inga kvar...

2009-10-22 @ 18:27:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0