Därför ska du ALLTID ha toalettpapper i bilen!

Idag ska jag berätta en rolig och sann historia. Men jag tänker varken nämna namn, ålder eller kön på grund av säkerhetsskäl och framförallt respekt mot den tilltalade. Därför kan vi kalla honom Det.

För länge, länge sedan var det en familj bestående av två föräldrar och två små barn. De var ute på en utflykt och satt i bilen på väg hem när plötsligt ett av barnen kände ett stort behov av att gå på toa och göra nummer två. Men oturligt nog fanns det ingen toalett i närheten, så han fick helt enkelt ge sig ut i skogen och sätta sig bakom ett träd för att uträtta sina behov. Sin pappa hade han med sig för att ta hand om den tråkiga delen av processen, torka! När pappan märkte att det här blev en lite mer kladdig historia än vad han tänkt sprang han i panik tillbaka till bilen där mamman väntade och sa att han behövde toalettpapper. Inte heller mamman hade något toalettpapper så pappan fick lösa det på egen hand.

När pappan och sonen kom tillbaka till bilen grät den lilla pojken hejdlöst och när mamman frågade varför berättade pappan att han i brist på toalettpapper hade använt en pinne till att torka sin treåriga son i stjärten med. Han hade antagligen lite bacillskräck. eftersom en normal person i första hand skulle tänka på ett löv, eller?

Än idag har pojken men efter den här hemska händelsen. Citat från honom:
"Än idag vaknar jag upp på nätterna av att jag ser pappa stå med pinnen i handen. Jag tror inte att du kan förstå den oerhörda smärtan på riktigt".

Stackars, stackars pojk!


Och just därför bör du alltid ha med dig toalettpapper i bilen!

2009-10-08 @ 15:40:15 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Maja

Jaa, på tiden att hon åkte ut ;)

2009-10-08 @ 16:32:46
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0