Jag säger ingenting!

Som många redan vet är det ganska svårt att umgås med mig utan att få sina citat publicerade här. (Med eller utan överdrivning, Lundberg?) Hur som helst så släppte min syster precis en ganska underhållande kommentar.

"Om man gör den där quizen "Får du ligga i helgen?" på facebook, måste man publicera den då?"

Jag säger som Anders Bagge "Jag säger ingenting".


Förresten, om du gillar begagnade och redan intuggade tuggumin. Från Lundberg om ett, hon bjuder gärna :)

2009-10-08 @ 18:55:30 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Maja

haha skämtar du? märks att jag inte är så överdrivet insatt ;)

2009-10-08 @ 20:33:47
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0