APU!

Ska nu snart ge mig av mot min APU på Downstairs! :)

Har på mig min nya supergosiga tröja från Gina Tricot. Eller, egentligen så är det Mias nya supergosiga tröja men igårkväll tjatade jag på henne att jag ville ha den idag ända tills hon tog av den. Övertalningensförmåga? Tack Maggan! :)

Dessutom har jag klippt min lugg själv också denna morgon. Jag har inte haft den nere sedan i lördags och då självklart ska den envisas med att växa ungefär tre centimeter på bara 4 dagar. Så nu går jag istället runt med massa små hårstrån i ansiktet som är omöjliga att få bort.. Lyckat!


Ser även att jag är i stort behov av en ny mobiltelefon!

2009-10-07 @ 09:57:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0