Utdrag ur min dagbok från år 2002!

Utdrag ur min gamla, väldigt gamla dagbok:

"Torsdag 26/12 2002
Klockan 12.20

Nu har jag precis kollat på en film med min nya video. Detta får bara DU veta:
Att min pappa och pappa kom in i mitt rum när dom hånglade på filmen. Och det var pinsamt, för man är rädd att de ska kolla på en så där konstigt och man är rädd att de ska fråga något som: "Brukar du göra så där?

Förresten, tänk om man heter Ann Al. Då blir det ju Anal. Stackars den personen. Jag säger bara det.

P.S Jag kollade på Eva och Adam."

Jaha ja. Ibland undrar jag ju vad som är felet på mig, och nu har insett att det faktiskt sitter kvar sedan långt tillbaka i tiden.

2009-11-04 @ 17:34:41 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

COMEBACK VAFAN?

2009-11-21 @ 00:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0