Tomtemor!

Ikväll ska Amanda jobba. Hon ska bjuda på glögg på Björkbacken. Iklädd en tomtedräkt!

Haha, jag dör. Jag skulle ge precis vad som helst för att se henne in action.

Om jag vore henne skulle jag sluta oroa mig för om jag skulle använda "Tomte ho-ho-rösten" eller "Sin vanliga speciella röst" och istället oroa mig för vilka som kommer stå utanför och skratta åt henne på håll!

Haha igen!


Här bytte Amanda tomtedräkten mot en nyårsutstyrsel! Sofie är alltid på bild. Jenna är väl och käkar upp dekorationen någonstans :)

2009-11-27 @ 16:23:59 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror hon är söt i tomtedräkt :)

2009-11-27 @ 19:32:01
Postat av: Amanda

HAHA W, jag har nog aldrig varit så ful i hela mitt liv (värre än vanligt alltså!!) haha synd att jag inte fick nån bild från mitt tomteagerande! ;) :P

2009-11-29 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0