Hypokondriker?

Jag ringde precis i panik till Sjukvårdsupplysningen och frågade om det var farligt att ha hicka typ fem gånger om dagen, eftersom min femte hicka idag började precis då. Efteråt skämdes jag lite eftersom sjuksköterskan jag pratade med inte lät speciellt engagerad i mitt fall. Det är säkert roligare att svara på frågor om allvarliga sjukdomar och svininfluensa än lite hederlig hicka!

Dock blev jag lite lättat när Linda därefter berättade att hon har trott att hon haft en tumör i näsan, samt att hon senast IDAG hade kryddat sin köttfärssås med kanel. Det är inte bara jag som är galen i världen!

Nu ska Sofie och jag snart ut och gå. Jag väntar bara på att hon ska smälta maten...

Pusssssssss

2009-11-26 @ 17:10:00 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, det är inte lätt alltså! ;D jag ska allt ta med en låda köttfärssås till dig!!! ;) Puss älskling

2009-11-26 @ 18:09:30
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/
Postat av: Wendela

Jag vill inte ha din julköttfärssås :)

2009-11-26 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0