Californiacation!

Fick hem mitt lilla pris idag från Aftonbladettävlingen som jag inte ens visste att jag deltog i. Californiacation Säsong 2. De fem mest sedda och högst rankade Hollywoodfruarvideorna vann varsin.

Har aldrig följt serien, men har lite för mig att det är den serien då de har sex hela tiden? haha?

Nu ska jag springa upp till stan och lämna in min laptop, så att den slutar stänga av sig varannan minut och jag kan blogga ifred!

Puss alla "webb butiker" och "faschionistas" som a-a-a-amanda skulle sagt! :)


Jag hoppas förresten att mitt hår fortfarande ser blont ut, för jag fick en liten lätt chock igår jag skulle använda mitt nya silverschampo för första gången och det var svart. Blev ännu mer orolig när hela badkaret färgades svart när jag sköljde ur det. Men det verkar lugnt :) :) :)

 

2009-11-24 @ 16:54:51 TV & Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0