Wendela är helt slutkörd!

Nu har jag parkerat mig i sängen och lovat mig själv att aldrig mer gå upp. Min kropp är helt slutkörd och jag har verkligen märkt att min kondition är nere på botten. Trots det klarade jag faktiskt träningen och det är jag stolt över:)

Imorgon planerade jag och Mia att gå ut i naturen och ta lite kort, bland annat till en ny bild till min blogg. Men jag tror inte att det blir så. Jag kommer ligga i sängen och massera min träningsvärk hela dagen och Mia har fått en megafinne i pannan. Dessutom är hon sjuk också, men det är ju finnen som är värst, såklart! Enligt henne själv pulserar det i hela huvudet när hon andas.

Nu ska sjuklingen tvinga mig att kolla på Hells Kitchen, inte mig emot. Jag älskar Gordon Ramsey. Han är hur cool som helst när han står och skriker "It's fucking unbelievable"!

2009-05-05 @ 22:07:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0