Varför går inte killar och shopping ihop?

Hej!

Linköpingsresan idag bidrog till ytterligare förstörelse på planlösningen i min garderob. Jag måste genast stoppa mitt destruktiva beteende. Att få en kick av shopping kan verkligen inte var nyttigt. (Jag fick precis även ett litet ryck att rensa ur alla plagg jag vill spy på ur garderoben, men det syns knappast ingen skillnad). Men, jag tror faktiskt att något som bidrar ytterligare till mina shoppingkickar är att se Robin så uttråkad och gnällande om att han har ont överallt. Jag kan verkligen inte förstå varför killar och shopping inte går ihop. Är de för lata, rastlösa eller tycker de bara att det är tråkigt? Jag tror att jag ska ta upp det här ämnet med mina kära vänner och sedan skriva ihop en liten guide till hur man lättast får en kille att trivas inne på Gina Tricot. Om du är kille och känner igen dig i detta, då får du gärna berätta om (den obehagliga?) känslan att bli tvingad att gå på stan en hel dag!

Hur som helst så fick en klänning, en body och 4 tröjor följa med hem. Nu blir det myskväll! :)

Puss


En annan gång när vi var i Linköping ramlade Amanda i trappan på Burger King. Ungefär så här chockad såg hon ut efteråt!
2009-05-02 @ 18:31:46 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: Niklas

Det allra bästa är nog att "killen" har någon jämbördig att prata med dvs en annan kille, då tror jag det blir lite mer uthärdligt ;)



Och ja, shopping kan nog vara något av det drygaste som finns :P Skulle varit skillnad om man var rik dock ^^

2009-05-02 @ 22:40:17
Postat av: Wendela

Haha, tack för din åsikt Niklas. Den hjälpte mig faktiskt lite på vägen att förstå killar :)

2009-05-03 @ 12:57:39
URL: http://www.wendelamedw.se
Postat av: Anonym

kan ju bero på att ni tjejer tvingar med oss killar till era jävla affärer ex: H&M, Gina Tricot..



Ni kan ju vända på det och tänka på hur ni skulle känna det om ni va tvugna att gå in i killaffärer en hel dag!!

2009-05-03 @ 23:05:40
Postat av: Anonym

haha, typ som att vi skulle vara tvungna att vara inne på Claes Olsson eller typ Teknikmagasinet en hel dag... fy fan...

2009-05-04 @ 16:58:21
Postat av: Wendela

Jaa, du har nog rätt! Om jag var tvungen att bara gå på Claes Olsson och Teknikmagasinet en held dag skulle jag också vara lite sur.



Men, faktiskt är det så att jag har aldrig tvingat in en kille på H&M och Gina Tricot, utan jag tar bara med de frivilliga och då har de ju ingen anledning att blir sura, eller?

2009-05-04 @ 18:25:19
URL: http://www.wendelamedw.se
Postat av: Anonym

men alltså, killar får ju skylla sig själva. de vill kanske inte följa med in i affärer med bara tjejkläder men varför följer de för det första då med på shoppingresor och varför fattar de inte att de kan gå ensamma en liten stund och kolla i sina egna affärer. de ska alltid följa efter som svansar trots att det är så himla tråkigt för att de helt enkelt inte klarar sig själva i ett "shoppingmal". de blir tafatta som små lammungar. bähhäääää.

2009-05-04 @ 20:34:20
Postat av: Feministen..

Hahahahahaha! Detta är tillägnat till ni killar som antingen har tappat staken totalt eller ni killar som kanske aldrig har haft någon stake överhuvudtaget!



Våga säg ifrån redan från början för annars kan ni låta kvinnan/tjejen få övertaget och när de väl har fått övertaget så finns det i princip inte en enda chans att ni någonsin får er röst hörd igen....Har forskat lite i detta och det har visat sig att bara 1 av 1 000 000 män har lyckats ta sig ifrån detta extrema lidande...Det är allstå större chans att du överlever en atombomb än att du lyckas ta dig ur detta fasansfulla lidande..Det säger väl det mesta..

En sak som jag dock inte riktigt förstår är hur alla diktatorer som finns i dagens samhälle kan vara män...Alla ni som har sett Mission: Impossible! Tror ni att diktarorerna egentligen är kvinnor bara att de bär masker och använder mikrofoner som gör om deras röster?

Frågan är ju bara hur de gör de om sina kurviga och oftast överviktiga kroppar till en mans kropp som enligt mig är den finaste saken som finns och som kommer att finnas på vår underbara planet Tellus även kallad Jorden...

2009-05-05 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0