Sveriges bästa TV-reklam!

Jag spinner vidare detta inlägg på mitt förra, nämligen med älska youtube. Den senaste tiden har det gått så mycket reklamfilmer på TV:n som jag och många andra har haft åsikter om, så jag tänkte att jag skulle lista mina favoriter. En liten motivering medföljer också. Meddela mig gärna om jag har glömt någon! :)

MINA FAVORITER


Svenska Spel - Spela lagom 
Motivering: Det krävs ingen motivering. Kolla bara när han skriker Santa Lucia i Luciatåget. Klockrent!









Telenor
Motivering: It was mine!





Comviq - Det är inte så roligt att vara brevduva nuförtiden
Motivering:
För att duvan är så jäkla skön!





Telia
Motivering:
För att det kan vara Sveriges bästa reklamer. Mer misslyckad man lär inte finnas och Johan är söt! :)

 






Felix Ketchup
Motivering: För att gubben är så sur och ska klaga trots att han egentligen inte känner någon skillnad på smaken. Alltså, typiskt män!





Lotto - Du har ju hela helgen på dig
Motivering:
Gammal klassiker som aldrig blir tråkig.

2009-05-18 @ 18:33:47 TV & Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Soff

Nu är jag arg!!!!!!!!! Var är kossera reklamen??!!

2009-05-18 @ 21:42:59
Postat av: Rolle Johannisson

Du har ju glömt den här Wendela ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3y8TJTsDUZI

2009-05-19 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0