Ingen rubrik!

Nej, mitt måndagsmorgoninlägg som jag skrev imorse för att peppa mig själv lite hjälpte inte alls. Dagen har varit så tråkig att det borde vara olagligt. Ingenting har varit roligt!

Och nu kom jag hem och ska plugga direkt. Jag lovar att snart kommer Tyra Banks dyka upp på TV:n och prata om roliga/intressanta ämnen som gravida tolvåringar eller män och kvinnor med konstiga sexuella böjningar i sin show. Och självklart kommer jag inte kunna eller orka stänga av TV:n. Grr!

Ett litet ljus i dagens mörker är i alla fall Ballar av Stål ikväll. Planeringen inför våra egna inspelningar av Ballar av stål är på gång för fullt. Dock finns det ett problem. Vi vill byta namn på det, så kanske... Hur gör man en kvinnlig variant av Ballar av stål?


Puss :)
2009-05-11 @ 15:16:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuttar av silikon!

2009-05-11 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0