Tack för igår!

Igår blev det impulsfest igen. Efter att ha kollat på balen och ätit en stooooor middag hos pappa var planerna väldigt oklara, ända tills vi hittade den "perfekta" förfesten! ;)

Förfesten började lite smidigt med att jag råkade klampa in på värdfamiljens parkettgolv med höga klackar på väg till toaletten (tjejer har ju faktiskt små kissblåsor) och då passade en av festens gäster på att dra det roliga skämtet "Fan vilka festblåsor ni har". Och kvällen slutade med dans, drink, kaniner, gurkor och soffor på Harrys! Vad som hände därmellan får ni lista ut själva! :)

En liten ledtråd är att jag var smart nog att hänga med den enda gentlemannen i gänget, så jag blev bjuden på både taxi, inträde, garderob och drink. Tack Peter, nästa gång bjuder jag! :)

Puss


Vem är egentligen den här kaninen?

2009-05-24 @ 13:55:06 Party Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

Det var en tysk, som bor i Hultsfred, om jag inte minns fel. haha

2009-05-24 @ 15:53:13
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0