Studentbal!



Idag är det Hultsfreds bal och jag och Mia ska snart gå ner till Källängen och kolla. (Om jag har förstått allt rätt så flyttas balen från Hultsfred till Vimmerby efter ett tag?). Därför lägger jag dagen till ära in en bild på min systers bal (den enda jag ansåg passade till det här inlägget) på henne och Fredrik. Fredrik, ni vet killen som har massa hår på bröstet och vars största intresse är att vara elak mot mig. Dock har han håret på huvudet på den här bilden, istället för på bröstet!
 
Här kommer ännu en bild på min syster och hennes baldejt Tomas. Visst är hon vacker? :)

2009-05-16 @ 16:53:03 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt fin klänning! och håret.. det var skitfint!!=) Hälsa henne det!

2009-05-17 @ 18:35:46
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0