Jag vill ha ballar av stål!

Hej!

Skolan idag var ganska händelselös som vanligt, förutom en sak. Amanda fick ett litet astmaanfall. Det verkade även påverka talet och istället för att säga "Räcker det med att skriva svaren rakt upp och ner" blev det "Räcker det med att skriva upp och ner". Sedan skrattade (eller snarare hulkade samtidigt som hon kippade efter luft) hon åt sig själv i ungefär tre timmar!

Ikväll är det Ballar av stål igen, men tyvärr får jag nog se det ensam eftersom min syster har blivit sjuk. Hon ligger hemma hos mamma och det enda hon kan säga är "Jag är sjuk" men bebisröst. Vad jag än frågar henne så får det det svaret. Hur som helst, vår besatthet av Ballar av stål har nu lett till att vi överväger att spela ett eget Ballar av stål. Dock ska vi nog skippa det värsta, som  Soneby Citysport, jag vill ju inte riskera livet. Men, (riktat till er tjejer) skulle det inte vara underbart att gå fram till en kille som sitter med sin tjej på stan och börja stöta på honom. Så extremt roligt att se deras reaktioner. Tyvärr är det ju redan gjort, så jag får fundera ut en egen grej! :)



Tänk vad roligt att springa och öppna massa bildörrar så folk blir irriterade! Jag gillar att provocera!
2009-05-04 @ 15:22:34 TV & Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Precis. Så himla sjukt, fattar det inte. Och han var själv gift m.m :S

2009-05-04 @ 16:40:20
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag ställer på att spela in ett eget Ballar sv stål! Vimmerby edition ;)Säg bara till när och var... P.S Martin är min hemliga identitet, man vill ju inte avslöja sig redan nu om man ska leka jobbig jävel i stan. D.S

2009-05-04 @ 17:00:16
Postat av: Wendela

Bra Martin! Jag hör av mig angående inspelningarna! Om du inte vill avslöja din hemliga identitet här, kan du maila den till [email protected]



Tack ;)

2009-05-04 @ 18:22:16
URL: http://www.wendelamedw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0