Jag tackar och ber om ursäkt!

Hej gott folk!

Först och främst vill jag säga tack för kommentarerna till inlägget om homosexualitet igår. Reaktioner, precis vad jag vill ha! :)

Idag hade vi väldigt roligt i skolan och vi lyckades även göra bort oss lite. Vi upptäckte att ljuset var så fint i vår enda lilla korridor och bestämde oss därför för att dansa lite i ljuset samtidigt som vi filmade. När Amanda och jag står där och släpper loss på "Bert-dansen" som mest kliver helt plötsligt tvåorna ut från datasalen. Vi stannar upp och i nästa sekund tar Amanda sats och rusar i panik genom den lilla korridoren tillbaka till klassrummet. Jag ville inte så kvar själv och se dum ut, därför springer jag efter och verkar då vara ungefär lika dum som Amanda. Vi vill be om ursäkt för vårt lustiga beteende idag, och alla andra dagar under vår skoltid på Kvarnängsgatan. Amanda hälsar också förlåt! :)

Puss W



I slutet ser man hur någon okänd människa kliver in i rummet under vå Bert-dans!
Att filmen är upp och ner skylller vi på Jenna, som filmade!
2009-05-07 @ 16:43:34 Humor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0