Renlighetsmani?

Har strövat omkring lite överallt i staden med Linn och Linda och det slutade med att vi satte oss på fyllebänken på torget med varsin calippo. Vi gick igenom de flesta händelserna från gårdagen, och alla var överrens om att det var en väldigt trevlig kväll. Det var även någon liten demonstration på torget. Hallå, i lilla vimmerby? Plus att det var en dag när alla affärer var stänga och inte en människa var på stan, så vilka vill de nå ut till liksom? Jag förstod inte riktigt syftet med en demonstration "Bort med betygen" i Vimmerby.

Dessutom träffade jag på en av mina favoritmänniskor i hela världen, Sylvia. Blev så otroligt glad över att se henne att det kom tårar från ögonen. Längtar till sommaren då jag kommer få se henne varje dag igen! :)

Nu ska jag gå och duscha. Jag tror att jag har drabbats av någon slags renlighetssjukdom för att jag får för mig att jag luktar natur hela tiden. Typ någon blandning mellan jord och gräs. (Om jag frågar någon annan, får jag säkert höra att jag luktar smör). Eftersom jag förstår att jag inte kan duscha varje gång jag känner så springer jag istället och tvättar händerna ungefär tre gånger i minuten. Det är konstigt det här, borde jag söka hjälp?


Sommar på ALV med bästaste Sylvia!
2009-05-01 @ 16:09:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sylvia

ååå, vad jag har saknat dig!

Du är en sådan människa som verkligen sprider glädje omkring dig! Love ya, och ser verkligen fram emot sommarn' <3

2009-05-03 @ 20:51:28
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0