Tröttsamt!

Guten morgen!

Somnade som en gris framför TV:n igår igen. Jag förstår verkligen inte vad som har hänt med mig. Jag som aldrig i hela mitt liv har sovit framför TV:n, i bilen eller var som helst, så slog tog två flugor i en smäll igår. Förutom att jag somnade mitt i filmen igårkväll så fick jag i bilen hem från Linköping, ni vet sådana där ryck i huvudet som man får om man sitter upp och sover. Alltså varje gång jag somnade till lite så vaknade jag eftersom att jag inte längre kunde hålla upp huvudet för att det ramlar ner och det känns som nacken knäcks. Det ser ganska dumt ut också. Hur som helst, med tanke på vad klockan är nu när jag skriver mitt "morgon-inlägg" så lär jag ju vara utvilad ett tag nu.

Jag har precis ätit frukost nu och blev sugen på något sött (som vanligt). Hittade Mias chokladbollsburk i kylskåpet, men det finns bara en kvar och jag lär ju dö om jag tar den. Mia utan chokladbollar är som en alkoholist utan alkohol. Men, jag kanske bara skulle ta lite av toppen på den?


Så liten och ensam!
2009-05-03 @ 13:18:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0