Lyckad Valborg!

God morgon!

Kvällen igår var väldigt lyckad. Jag, Linn, Linda lagade mat (jag gjorde potatisen och är väldigt nöjd) och sedan kom Robin, Alex, Kim, Maja, Casandra, Erik, Anna och Amanda och åt oss ur huset. Lite förfest med bland annat hemlighetsavslöjanden hos Linda och sedan gick vi till Harrys. På Harrys var det ganska lite folk, eftersom de flesta valde att åka till Örs istället. Tur att de hade gratis inträde på Harrys i alla fall, annars hade det nog varit ganska tomt. Tänk egentligen vad olikt ett valborsfirande är nu, mot när man var liten. Jag har inte ens sett en majbrasa i år!

Nu ska jag, Linda och Linn gå ut och gå å i solen och äta glass. Nu är det ju faktiskt MAJ, vilket betyder snart sommar och bara tre veckor kvar i skolan :) :) :) :)

Och förresten, grattis till mig och Robin på vår 4-månadersdag igår. Jag älskar dig!












 
2009-05-01 @ 12:04:56 Party Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Älskar dig med hjärtat!

2009-05-01 @ 14:07:35
Postat av: Casandra

Mycket lyckad kväll. måste göras om

2009-05-01 @ 15:01:20
URL: http://cassif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0