Kan någon fastställa diagnosen?

God morgon!

Vaknade tidigt idag, redan vid klockan 9. Det finns nog inget skönare än att vakna tidigt (alltså om man vaknar av sig självt) när man är ledig så att man slipper sova bort hela dagen. Dessutom är jag mycket varmare om jag vaknar sent, men det kanske bara är jag som är konstig!

Igår spelade jag och Robin TV-spel, men vi var tvunga att avsluta efter ett tag för hans nerver klarar inte av det. Tänk att han snart är 19 år och lägger sig under täcket i sängen och surar för att han BARA kom tvåa i Mario Cart och missade då guldmedaljen och att få se sin gubbe stå högst upp på prispallen. Eller reser sig upp och stänger av TV-spelet och ännu en gång lägger sig i sängen och den här gången nästan gråter, BARA för att jag råkade dra ur sladden till hans dosa! Tragiskt! Samtidigt ligger jag sist och de andra har redan värvat mig ett antal gånger. Är det inte jag som borde bryta ihop då? Vad heter hans sjukdom?



2009-05-21 @ 12:14:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna BB

Diagnosen är helt enkelt att han är en kille. Suck, killar! De kan vara jättesöta ena studen och i andra bete sig som en treåring! De är väl för att deras mamma brukade gulla med dem, när de belv sura. Så nu förväntar de sig av vi tjejer ska gulla med dem. Haha.

2009-05-21 @ 16:51:56
URL: http://annabeth.blogg.se/
Postat av: Utföra

Haha, ja kan nog vara så anna;) Eller så är det helt enkelt vinnarskalle!;)

2009-05-21 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0