Min syster har kommit på vad hon vill göra med sitt liv!

Har precis haft den andra delen i matte nationella nu och det kändes bra även denna gång. Är det inte då det egentligen går dåligt?

Amanda och jag var inställda på att äta på stan, men självklart hade Jenn och Soff åkt ner till skolan och ätit här. Så vi gjorde detsamma. Dock fick ju Amanda en liten rolig upplevelse i alla fall när hennes drömkillar vinkade åt henne! :) Nu har jag snart den segaste lektionen på hela året, åh, jag vill gå hem. Pussssss

Förresten, igårkväll låg jag och Mia i sängen och skulle sova när hon plötsligt säger: "Jag ska nog bli... eh... brandman!" Okej, Mia. Det är nog ett passande yrke för dig. 160 centimeter lång och ungefär lika stor som en hamster!


Skulle hon till vänster passa som brandman?
2009-05-19 @ 11:31:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Michaela

Wendela, det är just såna där åsikter som begränsar oss. Klart jag kan bli brandman om jag verkligen vill! :)

2009-05-19 @ 16:28:21
Postat av: Wilhelm

Man hade ju hellre blivit räddad av en rykande het Michaela än en rykande het muskulös kille... är ju min lill åsikt iaf ;D



/Wille

2009-05-20 @ 01:32:58
Postat av: Mårten

Wendela, vad är det för fel på att bli räddad av en liten söt hjältinna istället för att brinna inne??

2009-05-20 @ 10:21:07
Postat av: Michaela

Tack Wilhelm! :) Det vore en ära att få rädda dig ;)

2009-05-20 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0