Tyra Banks förstör min planering!

Jag hade tänkt att plugga till ett prov idag, men hela min planering förstörs av att den otroligt vackra Tyra Banks vägrar försvinna från min TV. Först var det Tyra Bank's Show som jag fastnade framför. Idag diskuterade de en mötesplats på internet för gifta människor som sökte en älskare eller älskarinna. Han som startade sidan var där och likaså flera kvinnor som hade hittat älskare på internet och berättade om det. En kvinna var otrogen mot sin man som hon hade fem barn med och en annan kvinna hade varit otrogen mot sin man med 150 andra män under ett halvår. Samtidigt som de bedragna männen sitter och gråter i TV,  är mannen som skapade sidan där och berättar att det faktiskt finns en efterfrågan på sådana sidor och att det är bättre att folk är öppna med att de vill vara otrogna, istället för att ljuga om sin civilstatus på andra dejtingsidor. Ganska sjukt tycker jag, men självklart är det USA. Egentligen borde man kanske skapa en sådan sida här i Sverige och tjäna miljoner på att folk bedrar sina partners. Ganska bra affärsidé, eller hur?

Sedan var det dags för Top Model och självklart kunde jag ju inte stänga av TV:n då heller, eftersom idag fick de en makeover. Det är alltid lika roligt att se hur mycket tjejerna gråter när de får sitt långa hår som de sparat sedan de var tio år avklippt och det är alltid lika roligt att se hur de försöker dölja att de är avundssjuka på varandra och istället slänger nedlåtande kommentarer hit och dit. Alltid lika roligt!

Och nu började precis Sex and the city. Jättebra, jättebra för mitt pluggande!

Är det någon mer än jag som tycker att Tyra och Jay är ganska lika? Okända syskon?
2009-05-04 @ 17:22:09 TV & Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag såg också på Tyra Banks Show, men det måste fan vara på skämt... 15 timmar! Ingen klarar det!

2009-05-04 @ 17:48:08
Postat av: Anonym

Hej! för det första vill jag tacka för en väldigt bra och underhållande blogg, you make my day!

För det andra undrar jag hur många unika läsare du har varje dag? Vore roligt att få veta :)

Puss och kram

2009-05-04 @ 17:53:06
Postat av: Wendela

Tack så mycket för berömmet! :)

Hur många unika läsare jag har håller jag helst för mig själv, men jag kan säga att det alltid är tresiffrigt! Det exakta förblir en hemlighet :)

Pusspuss

2009-05-04 @ 18:05:04
URL: http://www.wendelamedw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0