Tre små fiskar!

God morgon!

Sitter i skolan nu och har någon slags lektion som jag inte riktigt är med på. Detta gör jag endast för att stödja min pojkvän som just nu är inne i sin andra timme (av fyra) av sitt nationella matteprov! Det känns bra för mig! :)

Dagen kommer att spenderas med honom (som antingen kommer vara glad eller arg, beroende på hur det gick på provet. Det får jag se senare, en överraskning) och ikväll ska jag, Linn och Linda ha mys-godis-filmkväll! Åh så mysigt! :)

Nej, nu funderar jag på att ta reda på vad det är för lektion jag har och kanske göra lite nytta? Eller, nej va?

Puss


Tre små fiskar! :)



2009-05-15 @ 10:39:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

hii det ska bli myspys! =) pusss

2009-05-15 @ 15:08:29
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0