Tjejmyskväll till shoppingdag!

Myskväll med Linn och Linda ikväll. Vi har stulit en lägenhet och tänker invadera den med våra tjejsaker och vårt tjejsnack. Nu ska vi gå och handla lite snacks till vår tjejmyskväll! :)

Imorgon blir det Linköping och jag har lovat mig själv att inte spendera för mycket pengar. Helst ska jag bara använda mitt presentkort jag fick från H&M och bara handla på rea. Mitt mål för den här månaden är att jag ska ha pengar kvar i slutet av månaden så att jag inte behöver tvinga min pojkvän betala mina toffifee för att jag inte ska få ett nervöst sammanbrott. Det känns inte som jämställdhet! :)

Just det, nu kom jag precis på att jag var skyldig min syster 400 kronor. Där rök ännu ett par plagg imorgon!
2009-05-01 @ 18:27:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0