Tävling: Vem är värst?

"Vi satt på en bio, jag och min flickvän, när jag plötsligt kände att burriton jag ätit till middag började ge sig till känna. Jag sprang ut på toaletten och kom inte därifrån på de närmastre 20 minuterna. När jag väl kom tillbaka till filmen undrade min flickvän vart jag hade hållit hus någonstans. Det kändes lite pinsamt att berätta så jag sa att jag hade gått ut genom fel dörr och blivit utelåst och till slut hittat en hemlig ingång tillbaka".

"När jag precis hade träffat min tjej och vi låg i sängen en kväll råkade jag säga fel namn till henne. Jag kallade henne Jennifer som min exflickvän heter. Det var en riktig dundermiss. Min nya tjej blev självklart inte alls glad. För att rädda situationen så sa jag att jag hade en envis hangup på Jennifer Lopez".

"Jag stod och beundrade mina ryggmuskler i min flickväns spegel när hon klev rakt in i rummet. Jag blev tokgenerad för att jag kände mig så fåfäng och sa att jag hade satt mig i ett tuggummi som jag försökte få bort från mina byxor. Hon hittade såklart inget tuggummi på mig och ville inte att det skulle ligga kladdigt tuggummi i hennes fina matta, så jag fick lov att krypa runt på alla fyra och leta efter mitt påhittade tuggummi i hennes matta ett bra tag".

"Tjejen jag dejtade lämnade mig ensam hemma hos henne medan hon var på gymmet. Hon höll på att skriva en uppsats och hade lämnat datorn på så jag gick ut på nätet för att kolla lite. Helt plötsligt blev skärmen helt svart. Allt hon hade jobbat med bara försvann. Jag letade reda på elcentralen och slog av huvudströmbrytaren så att det såg ut som strömmen hade gått när hon varit ute".

Känner du igen dig? Låter det här som något du skulle kunna göra? Eller har du redan gjort något liknande?

Som vanligt läste jag gamla tidningar och fick då inspiration till en tävling. Om du själv har gjort något pinsamt eller om du känner någon annan som har, skicka ett mail till [email protected] och berätta. Du har då chansen att vinna fina priser. Nämligen solkrämer från Soleo som gör att du får en mycket snyggare färg när du solar. Och vem vill inte ha en fin brun färg nu till sommaren? :)

Berätta om en pinsam händelse och du är med i tävlingen om solkrämer från Soleo!

2009-05-17 @ 18:03:58 Solning Permalink


Kommentarer
Postat av: K

Hahaha, utelåst och hittade en hemlig väg tilbaka! hur skön är inte killen? haha

2009-05-17 @ 18:22:37
Postat av: Therese

fin blogg och söt är du (:

2009-05-17 @ 18:36:11
URL: http://misstessieaboutherlife.blogg.se/
Postat av: Therese

Ingen fara!



Kolla gärna min blogg om du har lust (:

2009-05-17 @ 18:43:17
URL: http://misstessieaboutherlife.blogg.se/
Postat av: Casandra

Lovar att det var Kim som drog den första om den hemliga vägen :P

2009-05-18 @ 19:56:34
URL: http://cassif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0