Sommar på ALV :)

Hemma nu efter en dag på ALV och en middag hos pappa. Dagen har varit fylld av ny information men även en längtan tillbaka till förra sommaren. Jag skulle nog faktiskt välja att den här sommaren skulle se likadan ut som förra, med Sylvia, Emma och alla andra på jobbet. Men, jag hoppas på att denna sommar också blir bra. Trots allt är det ju jag som kommer stå för glassen, så jag blir säkert omtyckt! :)

Nu är jag så fruktansvärt trött att jag funderar på att gå och lägga mig, men då vet jag att jag inte kommer kunna sova ikväll. Jag kanske skulle sätta på boxen med Gossip Girl som jag snodde åt mig av Sofie (och som hon inte lär få tillbaka på ett tag).

Puss


Puss på Sandra och min glass :)
2009-05-10 @ 17:59:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0