Sola, glass och överraskning! :)

Hejsan!

Har precis (EFTER MIN SISTA SKOLDAG) varit och solat nu, åh så skönt. Som vanligt använde jag solkrämerna som ni tävlar om i den här tävlingen. Jag lovar er att de gör solningen mycket mer effektiv, så även om du inte vinner dem köp en kräm på soloteket där du solar och prova! :)

Nu har jag lite bråttom. Kom precis ut ur duschen och ska hinna fixa till mig, äta och ta mig ner till Astrid Lindgrens Värld på 50 minuter. Ikväll ska jag nämligen på glassutbildning inför sommaren. Mums! :)

Och senare ikväll, kommer förhoppningsvis (om datorn vill samma sak som mig) en rolig liten överraskning! Puss :)
2009-05-20 @ 16:10:11 Solning Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

vad kostar solkrämen då? :)

2009-05-20 @ 18:57:53
Postat av: Wendela

Jag är lite osäker, men runt 15-20 kronor tror jag. För en engångspåse då :)

2009-05-21 @ 11:31:25
URL: http://wendelamedw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0