Sofie har en rolig katt!

God morgon!

Då var denna dagen i skolan avklarad. Endast matte nationella som gick snabbt och nu har jag hela dagen framför mig. Matten gick bra också, så jag känner mig nöjd och glad! :)

Efter matten gick vi till konsum och skulle handla, men halvvägs inne kom vi på att det faktiskt inte var någon som hade sagt att den skulle handla. Istället hjälpte Sofie och Amanda till med att sätta upp affischer på väggarna, genom att sitta på varandras axlar. Sofie berättade även en rolig historia om sin katt, som hände igår. Jag ska se om jag kan tjata lite för att få skriva historien här, men eftersom det kan anses kränkande mot hennes katt tänker jag (för en gångs skull) vänta tills jag får tillstånd!

Nu ska jag sätta på TV:n (hoppas på Tyra Banks) och ligga i sängen hela dagen. Ända tills jag ska åka till farmor och gratulera henne på sin födelsedag om inte, förhoppningsvis, någon har ett annat förslag!? Pusshej!


Två Sofie på samma bild! Förstår ni vad jag menar? ;)
2009-05-13 @ 10:57:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

jag gör :)

2009-05-13 @ 12:32:50
URL: http://soffiiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaa, alltså dom där i din klass är ju inte normala? :P

2009-05-13 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0