Snart flyttar vi ut!

Hejsan!

Hemkommen efter en dag i skolan och jag har nästa ingenting att göra, det känns skönt. Imorgon har vi nationella i matte, vilket även är min enda lektion på hela dagen och det känns skönt. Sovmorgon på torsdag och jättekort dag på fredag känns också helt okej faktiskt. Sedan är det bara måndag, tisdag och onsdag kvar innan vår praktik som sträcker sig fram till sommarlovet! Åh, vad skönt. Allt börjar avslutas nu och städningen för att flytta ur vårt lilla hus som ska föreställa vår skola har börjat. Dock förstod inte alla vad som menas med att städa, (se vad jag menar längre ner på bilden).

Ikväll är det fotbollsträning igen och som vanligt gör det mig automatiskt så trött att jag bara vill somna i soffan. Men jag fixar det idag igen:). Nu ska jag njuta lite till av min lediga tid innan träningen med att kolla på TV. Hmm, Vänner, Tyra Banks Show, Top Model! Älskar allt! :)

Puss


Är Amandas bänk är i stort behov av en städning?
2009-05-12 @ 15:17:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0