Sista chansen!

Hejsan!

Jag ber om ursäkt för extremt sena inlägg, men så kommer det bli nu när jag är hemma sent och även i sommar då jag (och alla andra) jobbar. Hur som helst så spenderar jag nu mina dagar på Downstairs, och det är roligt.

Har nu precis ätit en middag som Michaela hade klar när jag och min mamma kom hem och jag jag fick kommentaren "Va? Kan hon laga mat?" av säkerhetsvakten. Och jag måste säga att jag är precis lika förvånad jag. För bara ett par månader sedan kunde människan knappt koka vatten, men nu levererar hon den ena delikata maträtten efter den andra! :)

Förresten, nu är det sista chansen att delta i min tävling (läs mer här) och vinna fina solkrämer! Så om du vill bli brun i sommar, skicka in ett bidrag till [email protected]!

Pusspuss

2009-05-28 @ 16:44:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Michaela

Kim, va fan vill du? ;)

2009-05-29 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0