Någon har inkräktat på mitt revir!

Helt slut! Vill bara mest av allt gå och lägga mig i sängen och sova, men tyvärr har Joel och Joel tagit över min säng. Mikaela (som vips blev frisk) och Sebastian har krypit ner under mitt täcke och kollar på grannfejden. Om de inte lämnar mitt område nu genast så kommer jag starta en fejd i vårt grannskap! Nu hör jag dem komma gående från rummet, och de går ut i hallen och tar på sig ytterkläderna. Yes, jag slipper dem ikväll!

Nu ska jag duscha och sedan försöka råka somna så att ingen kan tvinga mig att kolla på hockey! Imorgon är det fredag och det betyder kort dag i skolan och sedan helg! Underbart skönt! :)

God natt! :)
2009-05-07 @ 21:27:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0