Mina tankar just nu!

Det känns som att jag har börjat få bloggtorka på extremt hög nivå. Kan detta ha något att göra med att jag inte spenderar mina dagar i skolan längre, där mina vänner gör och säger saker som inspirerar mig. Nu träffar jag dem endast en timme om dagen på en snabb lunch, på ett ställe där vi egentligen inte får vara och dessutom så tycker de att det är trevligare att min pojkvän är med än jag. Igår när vi skulle äta hann ju alla tre fram till bordet där han satt långt före mig, så jag hade bara tur att de faktiskt var snälla nog att lämna en plats bredvid honom till mig!

Och det roligaste(?) på hela dagen idag var att det började hagla precis när vi kom ut under bar himmel efter att ha ätit. Yes! Dessutom är det fruktanvärt annorlunda att äta lunchen på riktiga tallrikar och dricka ur riktiga glas. Jag kan bara inte sluta sitta och slå med gaffeln i porslinet för att höra det ovana ljudet. Är det ute med mig snart?

Jag längtar till nästa år när vi kommer gå på en skola och träffa människor. Då, då kommer jag kanske ha något roligt att skriva om! :)


När jag har tråkigt hoppar jag från soffan!
2009-05-28 @ 20:30:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, gillar din blogg :D

2009-05-28 @ 20:49:28
Postat av: Anonym

serious girl

2009-05-29 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0